zondag 5 juli 2009

De laatste keer.

Dit is wat mij betreft het laatste blogje. Het doet me goed van diverse kanten te horen dat jullie mijn vaak lange verhalen ook hebben willen lezen en er van hebben genoten alsof je er zelf bij was.
Gisteren heb ik Jacob nog eventjes gebeld. Ik kon merken en hij bevestigde het, dat hij me had gemist. Hij zei nog steeds niet in zijn autoboeken te hebben gekeken, maar nog altijd foto's aan het bekijken was. Voor hem moet de overgang misschien nog wel groter zijn dan voor mij en voor Anneke en Leo en wij missen elkaar al zo. Dus mocht je tijd hebben, laat even iets van je weten naar Jacob toe, het zal hem goed doen.

Op mijn 'gewone'Samma' blog heb ik een stukje geschreven over het bijzondere werk van Anneke en Leo. Je kunt het lezen op www.sammanieuws.blogspot.com onder het kopje Family Kenya, mijn familie in Kenia.

Lieve groetjes en als je het nog niet hebt gedaan, laat me dan eens weten wat je van deze blog vond, dat vind ik leuk.
Groeten van
Irene (en Jacob denk ik ook wel....)

2 opmerkingen:

  1. Irene, ik vond het erg leuk om te lezen, en ik voelde weer een beetje van dat mooie land. Dank je voor het schrijven en delen van de foto's!
    Ik val er een beetje laat in, maar we zaten zelf lekker kunst te doen in Oostenrijk, dus ik heb nu alles in één keer gelezen :D
    liefs,
    Diana & co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja, en dan meldt ie aan als mijn geliefde... nouja, ik zet hem ook aan het lezen :D
    liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen