zondag 27 december 2009

Amber's Verjaardag



Vrijdag 25 december
Vandaag is het Amber’s verjaardag. Ze wordt 18! Omdat we met teveel mensen zijn om haar op bed toe te zingen, komt het feestvarken naar beneden. We hebben uit Nederland allemaal slingers, ballonnen en borden meegenomen met 18 er op . Amber gilt op z’n Ambers als ze de feestjurk uitpakt die Jacob en ik voor haar hebben meegenomen. Natuurlijk staat die haar geweldig!!
We genieten bijna allemaal van de chocoladecake en van Zion die hieperdepiep ‘HOERA’’ doet met een big Zion Smile.
’s Morgens probeer ik Jacob mee te krijgen om te zwemmen, maar hij wil niet. Hij heeft er geen zin in en kijkt een beetje beduusd. Ik vraag of hij zich niet zo lekker voelt en dat blijkt zo te zijn. Bij doorvragen zegt hij last van zijn voet te hebben. Ik schrik er een beetje van en doe zijn schoen en sok uit. Inderdaad de voet is een beetje dik, maar ookde sokken zijn wel erg dik voor in deze schoenen. Hij laat de rest van de dag zijn schoenen uit en ik geef hem uit voorzorg de jichtmedicijnen en maagbeschermers. Hij heeft er verder geen last meer van gehad. Het kan ook best van het vliegen zijn geweest, maar gelukkig is het weg.
’s Middags komen er nog wat bekenden visite die Jacob de vorige keer ook al heeft ontmoet. Jacob bekijkt de meute zoals alleen Jacob dat kan. Gniffelend, soms van een afstand, dan weer even iemand kriebelend en gewoon zichzelf blijvend. Het is gewoon een leuke, rommelige dag zoals dat alleen hier in Nairobi kan. We gaan op tijd weer naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten