zondag 2 oktober 2011

zaterdag 1 oktober



Een beetje luie dag vandaag. Iedereen is vrij, maar toch zijn we allemaal bezig. Jacob vooral met de fotoboeken. Hij kan er niet genoeg van krijgen. Hij heeft het heel erg naar z’n zin, dat kun je aan alles merken. Hij wil echt maar wat graag in Kenia blijven wonen en dit keer zegt hij het niet voor de grap, hij meent het. Het is ook heerlijkvoor hem om in een relaxte omgeving te zijn waar toch van alles gebeurd. Hij zit het grootste deel van de dag centraal in de keuken of buiten aan de tafel. Hij neemt alles in zich op en/of sluit zich af voor dingen die hij niet wil horen. Ik ga zelf ook wat later zwemmen en ben een tikkeltje rood op de schouders. Maar dat mag de pret niet drukken, ik haal de 70 baantjes en de nodige oefeningen. Jacob leeft zijn tenenfettisch op mijn tenen uit, ik krijg zelfs zijn bril op m’n tenen.
’s Avonds dekt Jacob weer netjes de tafel. We eten heerlijke biefstuk met boontjes en spek en aardappelen of rijst. MMmmmm heerlijk! Jacob geniet er ok zienderogen van. Na de cappuccino of chocolademelk gaan we naar bed. Jacob legt zoals gewoonlijk de olifant op de juiste manier naast zijn bed en gaat heerlijk slapen. Hoewel ik hoor hem bijna elke nacht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten