woensdag 10 juni 2009

We gaan naar Kenia

Nog twee nachtjes slapen en dan gaan Jacob en ik naar Kenia.


Gezellig de twee jongsten bij hun oudste zus en familie. We hebben er helemaal zin in. Jacob zit zich al helemaal te verkneuteren op de grote bus waarmee we op Safari gaan. Zijn koffer is gepakt en zijn been is gelukkig veel minde dik van de jichtaanval. Hij zegt dat hij best een eindje kan lopen op Schiphol en dat hij een plekje bij het raam wil. Komt goed uit, want ik zit liever niet bij het raam.


De komende weken zal ik proberen de avonturen die we beleven hier op te schrijven, zodat jullie allemaal op de hoogte zijn.


Om jullie allemaal lekker te maken hier het huis en vooral het zwembad waar we naartoe gaan. Ik zit sowieso elke dag meer dan een uur m'n baantjes te trekken en m'n oefeningen te doen om het lijf wat strak in 't vel te houden. Jacob heeft toegezegd dat hij ook met mij gaat zwemmen. We zullen zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten